Zamów bez zakładania konta. Złóż zamówienie przez telefon dzwoniąc na numer: 505-052-920
Opis produktu
SMAR LITOWY
Mobil Mobilith SHC 460 - NLGI 1.5
opakowanie
380g
Dane
techniczne
Kolor:
Czerwony
Struktura:
Gładka
Zakres temperaturowy:
-40 do 180°C
Temperatura topnienia:
255°C
Penetracja przy 25°C:
305 mm²/s
Lepkość w temp. 40°C:
460 mm²/s
Zagęszczacz:
Lit
Olej bazowy:
polialfaolefin (PAO)
Klasa NLGI:
1.5
Smar litowy Mobil Mobilith SHC 460 jest produktem o wyjątkowym działaniu, zaprojektowanym dla szerokiego zastosowania w ekstremalnych temperaturach. Łączy on unikalne właściwości syntetycznego bazowego oleju polialfaolefinowego (PAO) zwłaściwościami wysokiej jakości zagęszczacza zawierającego kompleks litowy. Bezparafinowy charakter oleju bazowego PAO oraz niski współczynnik trakcji (wporównaniu z olejami mineralnymi) zapewniają doskonałą pompowalność wniskich temperaturach oraz bardzo niski moment obrotowy przy uruchamianiu ipodczas pracy. Produkt ten oferuje potencjalną oszczędność energii i może obniżyć temperaturę pracy w strefie elementu tocznego łożysk. Zagęszczacz z kompleksem litowym przyczynia się do doskonałego przylegania, stabilności strukturalnej iwodoodporności. Smar wykazuje wysoki poziom stabilności chemicznej, a jego formuła zawiera specjalne dodatki zapewniające doskonałą ochronę przed zużyciem, rdzą i korozją - zarówno w wysokich, jak i niskich temperaturach.
Mobil Mobilith SHC 460 jest smarem klasy NLGI 1.5 z olejem bazowym syntetycznym ISOVG460, stosowanym przy wysokich obciążeniach oraz zalecanym do ciężkich zastosowań przemysłowych. Zapewnia on wyśmienitą ochronę łożysk dla dużych obciążeń przy prędkościach od niskich do średnich, gdzie odporność na wodę jest czynnikiem krytycznym. Mobilith SHC 460 wykazał się wyjątkowym działaniem w stalowniach, fabrykach papieru i zastosowaniach okrętowych. Zalecany zakres temperatur pracy od –40 °C do 180 °C.
Własności
Zalety
•Doskonała skuteczność zarówno w niskich, jak iwysokich temperaturach
•Doskonałe zabezpieczenie przed zużyciem, rdzą ikorozją
•Wyjątkowa stabilność cieplna iodporność na utlenianie
•Niski współczynnik trakcji
•Wysoki wskaźnik lepkości oleju bazowego, brak parafin
•Doskonała stabilność strukturalna w obecności wody
•Niska lotność
•Szeroki zakres temperatur, zdoskonałą ochroną przy wysokich temperaturach i niskim momencie obrotowym, łatwy start przy niskich temperaturach
•Niższe koszty przestojów ikonserwacji dzięki zmniejszonemu zużyciu, rdzewieniu i korozji
•Dłuższy okres eksploatacji oraz dłuższe przerwy pomiędzy wymianą smaru, lepsza żywotność łożysk
•Możliwość poprawienia żywotności mechanicznej i mniejszego zużycia energii